Rony, Annelies, Sari en Yoline gaan naar Honduras!

All my bags are packed, ready to go...

Ziezo, de laatste overuren zijn gemaakt, de laatste schooldag zit er op, de laatste frietjes zijn gegeten... En plots stonden er 8 valiezen klaar: 4 van 20 kg gevuld met allerlei cadeautjes: kleren, schoenen, schriften, kleurtjes, ballonnen en chocolade, véél chocolade. Bedankt aan alle lieve schenkers! We zorgen dat alles goed terecht komt. De handbagage zit dan weer vol met afleidingsmateriaal voor de kindjes: (kleur)boeken, spelletjes, tekenblok, nintendo, en koekjes, véél koekjes. Dit alles in de hoop dat de reis ook na 12u nog een klein beetje aangenaam verloopt. Eigen materiaal hebben we beperkt tot een minimum: veel te warm om veel kleren aan te doen, en vooral ook: geen plaats meer dus. Morgen om kwart voor 11 nemen we onze eerste vlucht richting Philadelphia. 18.25, florida-tijd zouden we moeten aankomen in Miami. We proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Ik weet echter niet hoe het tegenwoordig met de internetmogelijkheden gesteld is, dus we zien wel wat haalbaar is. Het komt nu echt dichterbij, en nu alles klaarstaat durf ik voor het eerst met een min of meer gerust gevoel te zeggen dat ik er klaar voor ben. Juf Gaëlle: superbedankt voor het fotoboekje en de mooie kroon! Yoline was er heel trots op! En zo kunnen alle kindjes van de klas toch ook een beetje meereizen. Echt leuk!