Rony, Annelies, Sari en Yoline gaan naar Honduras!

Ik ga op reis en ik neem mee

Een overzichtje van de zaken die ik wil meenemen en die ik daarna weer zal schrappen van de lijst, wegens niet-complementair met spotgoedkope vliegtickets. Maar ik moet het toch ergens kwijt.

Trunki Trixie - roos

De handbagage voor de dochters: een must want (en ik citeer): is een geweldige hulp om de stress tijdens het reizen te verminderen. Deze revolutionaire nieuwe (ver)rijdbare kinder reiskoffer is een lichtgewicht, sterk en heeft een inhoud van ruim 18 liter maar is toch zo afgemeten dat hij in het vliegtuig als handbagage meekan. Kinderen kunnen zittend uitrusten op de Trunki, of meerijden (kostprijs: 49€)

Portable DVD speler zwart met tas

Ok, het mag blijkbaar niet, maar anderzijds mag het volgens iedereen wel. Nog verder uit te zoeken... (kostprijs: veel te veel, en veel te korte batterijduur: 2u)

Dual Panel Charger

een soortement universele oplader om al onze elektronica mee op te laden onderweg, al is mij ook nog niet meteen duidelijk hoelang de batterij ervan zelf meegaat.

Enzovoort enzovoort...

Zoals je ziet, we zijn er nog niet uit. En mijns inziens denk ik er veel te veel over na. Pakweg tien jaar geleden bestonden zoveel elektronica en andere snufjes nog niet, maar belette dat de kleine gezinnetjes om het vliegtuig te nemen???

Reacties

Reacties

Els

Hoi Annelies,
ik wou je even een link meegeven. Dit is de site van een mevrouw, die ik zelf al lange tijd volg. Ik weet dat zij ook regelmatig reist met haar kinderen (wel niet zo exotisch als jullie), maar dan ook wel tips deelt op haar blog over hoe kinderen bezig te houden onderweg. Misschien interessant om een keertje te gaan kijken:
http://aliedwards.com/

Annelies

Bedankt Els! Ga ik zeker eens bekijken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!