Rony, Annelies, Sari en Yoline gaan naar Honduras!

De eerste zorgen

Na de euforie, de eerste zorgen:

luchtvaartmaatschappij is US Airways. Nog nooit van gehoord? Wij ook niet. Enig google-werk levert niet meteen vrolijke berichten op. Maar we scharen ons achter het motto: als het goed geweest is, hoor je er meestal weinig over dus wellicht hebben enkel de ontevreden klanten de behoefte gehad om hun verhaal te doen. En het belangrijkste: iedereen is altijd veilig op de eindbestemming en terug geraakt, misschien niet altijd met de grootste luxe of het lekkerste eten, maar wie had het ook alweer over spotgoedkope tickets?

Toch even gedubbelcheckt bij US Airways zelf: een vriendelijk mailtje gekregen dat we natuurlijk samen met onze kindjes zullen mogen zitten. Draagbare tv's worden blijkbaar niet toegelaten op het vliegtuig, maar er is ook geen 'privé-tv' voorzien, dus ik ga toch ergens iets moeten proberen voorzien zodat de verveling niet toeslaat. 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet' is leuk, maar 8u hetzelfde spelletje is lang natuurlijk. Tijd om de chirospelletjes van weleer weer boven te halen en in plaats van een kampboekje, zal het deze keer een 'reisboekje' worden.

Let de voorbereidingen start!